Välkommen till min nya blogg!

Nu har jag äntligen gjort det. Skaffat mig en blogg.
Är jag nervös?
Ja. Mycket!
Kommer jag få läsare?
Kommer någon tycka det är bra?
Kommer någon jag känner läsa det?
Vågar jag verkligen publicera mina texter?
Allt bidrar till fjärilarna som fladdrar i min mage såhär en mörk tisdags sommarkväll.
Jag är nervös, men också väldigt exalterad!
Detta är inte en blogg om mitt vardagliga liv eller mig. Det är en blogg på vilken jag kommer publicera saker jag skrivit. Noveller, sagor, berättelser, dikter, sonetter, tal, analyser och recensioner. Jag kommer skriva på både engelska och svenska. Jag hoppas att ni tycker om det och att ni kan/vill ge mig konstruktiv kritik!
Just nu är denna blogg en blank sida och ett projekt under konstruktion - men jag jobbar på det!
Photobucket
Välkomna tillbaka!

Kommentarer
Postat av: sarah - the one and only ;)

rolig blogg :)

2009-08-05 @ 11:14:56
URL: http://sarahcollin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0